Negotiation of Writing Norms

نویسندگان

چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

No Negotiation, Limited Negotiation, and Extended Negotiation in Proactive Focus on Form in Vocabulary Acquisition

Negotiation, as an interactional strategy and proactive focus on form (FoF) have received increased attention in second language research. The combination of negotiation and proactive FoF, however, has not been examined in relation to L2 vocabulary learning. To address this gap, the present study investigated how the amount of negotiation and proactive FoF impacted learners’ vocabulary knowledg...

متن کامل

Actions, Norms, Subactions and Kernels of (Fuzzy) Norms

In this paper, we introduce the notion of an action $Y_X$as a generalization of the notion of a module,and the notion of a norm $vt: Y_Xto F$, where $F$ is a field and $vartriangle(xy)vartriangle(y') =$ $ vartriangle(y)vartriangle(xy')$ as well as the notion of fuzzy norm, where $vt: Y_Xto [0, 1]subseteq {bf R}$, with $bf R$  the set of all real numbers. A great many standard mappings on algebr...

متن کامل

Correspondence between probabilistic norms and fuzzy norms

In this paper, the connection between Menger probabilistic norms and H"{o}hle probabilistic norms is discussed. In addition, the correspondence between probabilistic norms and Wu-Fang fuzzy (semi-) norms is established. It is shown that a probabilistic norm (with triangular norm $min$) can generate a Wu-Fang fuzzy semi-norm and conversely, a Wu-Fang fuzzy norm can generate a probabilistic norm.

متن کامل

the norms of localization in translating persian multimodal texts: the case of videogame demos

abstract هنجارهای بومی سازی در ترجمه متون چندوجهی فارسی:مورد دموهای بازیهای کامپیوتری چکیده اهداف عمده مطالعه حاضر به سه دسته تقسیم میشوند: 1) بررسی مشکلات احتمالی ترجمه دموهای (فیلمهای) بازیهای کامپیوتری،2) تعیین هنجارهای بومی سازی در ترجمه دموهای (فیلمهای) بازیهای کامپیوتری و 3) تعیین ایدئولوژیهایی که این هنجارها در جامعه نشان میدهند. به این منظور، ابتدا، مجموعه ای ازدموهای (فیلمهای) ب...

15 صفحه اول

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Literacy Information and Computer Education Journal

سال: 2018

ISSN: 2040-2589

DOI: 10.20533/licej.2040.2589.2018.0397